عشق تحصیل استاد
نوشته شده توسط : اتی

عـــــــــــــشق . تــــــــــــحصیل. اســـــــــــتاد

 

ازپس شیشه عینک استاد

                     سرزنش بار به من مینگرد

                                               باز در چهره من میخواند

که چه ها بر دل من میگذرد

                     میکند مطلب خود را دنبال

                                              بچه ها عشق گناه است گناه

وای اگر بر دل نو خواسته ای

                        لشکر عشق بتازد بیگاه

                                             مینشینم همه ساعت خاموش

با دل خویشتنم دنیائیست

                      ساکتم گر چه به ظاهر اما

                                               در دلم با غم تو غوغائیست

مبصر امروز چو اسمم را خواند

                          بی خبر داد کشیدم غایب

                                                      رفقایم همگی خندیدند

که جنون گشته به طفلک غالب

                            بچه ها هیچ نمی دانستند

                                                     که من انجایم و دل جای دگر

دل انهاست پی درس و کتاب

                             دل من در پی سودای دگر

                                                    من بیاد تو و ان روز بهار

که تو را دیدم در جامه زرد

                               تو سخن گفتی اما نه به عشق

                                                       من سخن گفتم اما نه ز درد

من به یاد تو و ان خاطره ها

                             یاد ان دوره که بگذشت چو باد

                                                       که در این لحظه به من می نگرد

از پس شیشه عینک استاد

                              با خیالت خوشم از اول زنگ

                                                         لحظه ای فارغ از این دنیایم





:: موضوعات مرتبط: عشق تحصیل استاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 4 / 8 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
esee در تاریخ : 1389/9/1/1 - - گفته است :
خیلی زیبا بود.
راستی دعاکردم.
یه سرس بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: